Vi vil have Danmarks gladeste købmænd
I Dagrofa lægger vi stor vægt på at give dig en god start som selvstændig købmand. Og målet er at give dig optimale forudsætninger for hurtigt at skabe arbejdsmæssig og personlig succes i din nye butik. Som købmand involverer du dig i lokalsamfundet, og det er derfor vigtigt at du kommer godt fra start.
En god start omfatter:
- Individuelt opstartsforløb
- Faglig vurdering af den butik, du skal overtage
- Tilkobling af nøglepersoner (drift, ledelse og økonomi
- Opstart af mentorordning
Ved den faglige vurdering af butikken afdækkes såvel styrker som udviklingspunkter og potentiale. På baggrund heraf udarbejdes en forretningsplan, så der sker en forventningsafstemning af dit fokus de første 6-12 måneder.
Det er vigtigt for os, at du får en målrettet og individuel sparring. Derfor vil du blive tilkoblet forskellige nøglepersoner, der kan vejlede dig omkring drift, ledelse og økonomi. Samtidig vil du blive tilbudt en mentor, der med succes driver en butik i samme kæde.
Vores mentorer er nøje udvalgt, så vi tilsikrer høj kvalitet i sparringen, og du får et optimalt udbytte af ordningen.
Med et stærkt kædekoncept i ryggen kommer du sikkert fra start som selvstændig købmand.
Start processen i dag.
Rekrutteringen af købmænd er centraliseret, således at screening, samtaler, tests og evaluering af faglige kompetencer sker ud fra en ensrettet og kvalitetssikret proces.
Du kan tage det første skridt, ved at sende en motiveret ansøgning og vedlægge dit CV til os i dag.
Rekrutteringsprocessen
- Screening af ansøgning og CV
- Evt. telefonscreening
- Indkaldelse til samtale
- Tilsendelse af tests og briefing på faglig opgave
- Indhentning af relevante referencer
Til samtalen afdækkes personlige erfaringer og resultater, samt faglige, ledelsesmæssige og personlige kompetencer. Herudover afstemmes samtidig økonomisk situation og forventning til egen finansiering.